Lembranzas... Minis Sesións elegantes para pequerrechos/as de 7 a 12 anos 

 

Chega un momento no que os nosos buscan ese punto de protagonismo que os faga sentirse o foco de atención. En Marcos Vázquez Fotografía estivemos traballando e deseñado unhas sesións que cubran esas necesidades. Buscando unha fotografía artística con estilismo de épocas cheas de romanticismo. Desa necesidade nacen Lembranzas... unhas mini sesións diferentes...

En Lembrazas coidamos cada detalle pero sen caer en excesos. Coa máxima de menos é mais como bandeira. O importante destas sesións son eles e elas, o que nos transmiten en cada un dos seus xesto, miradas, sorisos

En cada sesión de Lembranzas poñemos á vosa disposición o vestiario perfecto para transportarvos a outro tempo e lugar.

Lembranzas están pensadas para rapaces e rapazas de 7 a 12 anos... pero tamen téñen cabida pequerrechos e pequerrechas dende os 3 anos.

Un recordo atemporal que entregamos en forma de 6 láminas fotográficas tamaño 15x20 dun elegante papel de algodón mate que non vos deixará indiferentes.

Aposta por unha sesión diferente onde a calidade, sinxeleza e calidez marcarán a diferencia.

________________________________________________________________
 
Llega un momento en el que nuestros pequerrechos y pequerrechas buscan ese punto de protagonismo que los haga sentirse el foco de atención. En Marcos Vázquez Fotografía hemos estado trabajando y diseñado unas sesiones que se cubran esas necesidades. Buscando una fotografía artística con estilismo de épocas llenas de romanticismo. De esa necesidad nacen Lembranzas... unas mini sesiones diferentes....
 
En Lembrazas cuidamos cada detalle pero sin caer en excesos. Con la máxima de menos es mas como bandera. Lo importante de estas sesiones son ellos y ellas, lo que nos transmiten en cada uno de sus gestos, miradas, sonrisas..
 
En cada sesión de Lembranzas ponemos a vuestra disposición el vestuario perfecto para transportarnos a otro tiempo y lugar.
 
Lembranzas están pensadas para niños y niñas de 7 a 12 anos... pero también tienen cabida pequerrechos y pequerrechas desde los 3 anos.
 
Un recuerdo que entregamos en forma de 6 láminas fotográficas tamaño 15x20 de un elegante papel de algodón mate que no os dejará indiferentes.
 
Apuesta por una sesión diferente donde la calidad, sencillez y calidez marcarán la diferencia.
 
Publi Lembranzas