Sentadiños: Vega | Fotografo infantil Ferrol - A Coruña

17 de febrero, 2020 - Sentadiños - Comentar -

Sentadiños: Vega 

 

Encántanos cando nos chaman para contratar unha sesión de Sentadiños como agasallo de bautizo. Pero encántanos mais cando sabemos que repiten agasallo... por que iso quere dicir que o noso traballo valórase e gusta.

 

Vega recibiu unha tarxeta regalo por unha mini sesión de Sentadiños, do mesmo xeito que fai tres anos visítonos a súa irmá maior, Olivia, para a mesma sesión....


E agora, así, lembrando dámosnos/dámonos conta que Olivia foi quen estreo o noso actual estudo.... É incrible como pasa o tempo!

Tamen estamos a pensar que algunhas vos preguntaredes Pero que son as sesións de Sentadiños?...


Sentadiños son sesións que se realizan entre os 6 e 9 meses, cando aínda non camiñan pero xa se aguantan sentados eles sós, reaccionando aos nosos estímulos con sorrisos e parloteo… en definitiva un festival de expresións e sorrisos que todo bebe debería ter no seu albúm de recordos.


Son sesións fotográficas moi divertidas, nas que prima captar a vosos bebes na súa esencia, tal e como eles son. Estas sesións realizámolas no noso estudo fotográfico en Mugardos (Ferrol).

 

Sentadiños, son as sesións perfectas para que gardes un recordo do teu bebe.

Recordos de calidade para a túa familia.

 

Unha opción perfecta para regalar a esa amiga ou familiar que acaba de ser mama e á que queres sorprender cun recordo para toda a vida.


Contacta connosco para mais información.

____________________________________________________________

Sentadiños: Vega 

 

Nos encanta cuando nos llaman para contratar una sesión de Sentadiños como regalo de bautizo. Pero nos encanta mas cuando sabemos que repiten regalo... por que eso quiere decir que nuestro trabajo se valora y gusta.


Vega recibió una tarjeta regalo por una mini sesión de Sentadiños, al igual que hace tres años nos visito su hermana mayor, Olivia, para la misma sesión....


Y ahora, así, recordando nos damos cuenta que Olivia fue quien estreno nuestro actual estudio.... ¡Es increíble como pasa el tiempo!


También estamos pensando que algunas os preguntaréis ¿Pero que son las sesiones de Sentadiños?...


Sentadiños son sesiones que se realizan entre los 6 y 9 meses, cuando aun no caminan pero ya se aguantan sentados ellos solos, reaccionando a nuestros estímulos con sonrisas y parloteo… en definitiva un festival de expresiones y sonrisas que todo bebe debería tener en su albúm de recuerdos.


Son sesiones fotográficas muy divertidas, en las que prima captar a vuestros bebes en su esencia, tal y como ellos son. Estas sesiones las realizamos en nuestro estudio fotográfico en Mugardos (Ferrol).


Sentadiños, son las sesiones perfectas para que guardes un recuerdo de tu bebe.


Recuerdos de calidad para tu familia.


Una opción perfecta para regalar a esa amiga o familiar que acaba de ser mama y a la que quieres sorprender con un recuerdo para toda la vida.


Contacta con nosotros para mas información.

Sentadiños_MarcosVazquezFotografia_ 1

Sentadiños por Marcos Vázquez Fotografía

Sentadiños_MarcosVazquezFotografia_ 2

Sentadiños por Marcos Vázquez Fotografía

Sentadiños_MarcosVazquezFotografia_ 3

Sentadiños por Marcos Vázquez Fotografía

Sentadiños_MarcosVazquezFotografia_ 4

Sentadiños por Marcos Vázquez Fotografía

Compartir 
Ver anterior Ver siguiente