Nadal: Mauro & Nuno | Fotografo Infantil Ferrol A Coruña

28 de octubre, 2018 - Nadal - Comentar -

Nadal: Mauro & Nuno

 

Parece que chegou o frío a Ferrolterra e arredores?, aquí en Mugardos as temperaturas viñéronse abaixo sen case darnos tempo a mentalizarnos.... Pero non hai mal que por ben non veña, así este frío fainos poñernos en situación para un pouco de fotografía infantil do Nadal.

 

Imos lembrar con algunhas fotos a pasada campaña de Nadal. Pensaches xa que regalar á familia este Nadal?, o meu consello unhas bonitas fotografías dos teus fillos, un agasallo co que nunca fallarás.
Aínda quédanos algunha praza para esta campaña de Nadal, pero non moitas! así que non cho penses máis e chámanos para reservar a túa praza.

 

Hoxe deixámosvos co Nadal de Mauro e Nuno.

 

Esperamos que vos guste, e non olvids compartir o noso blogue nas vosas redes sociais e visitar a nosa web.

_______________________________________

 

¿Parece que llegó el frío a Ferrolterra y alrededores?, aquí en Mugardos las temperaturas se han venido abajo sin casi darnos tiempo a mentalizarnos.... Pero no hay mal que por bien no venga, así este frío nos hace ponernos en situación para un poco de fotografía infantil navideñas.

Vamos a recordar con algunas fotos la pasada campaña de Navidad. ¿Has pensado ya que regalar a la familia esta Navidad?, mi consejo unas bonitas fotografías de tus hijos, un regalo con el que nunca fallarás.
Aun nos queda alguna plaza para esta campaña de Navidad, ¡pero no muchas! así que no te lo pienses más y llámanos para reservar tu plaza.

Hoy os dejamos con la Navidad de Mauro y Nuno.

Esperamos que os guste, y no olvidéis compartir nuestro blog en vuestras redes sociales y visitar nuestra web

 

 

Ver anterior Ver siguiente