Nadal: Irma e Hugo | Fotografo Infantil Ferrol A Coruña

24 de octubre, 2018 - Nadal - Comentar -

Nadal: Irma e Hugo


 

24 de outubro... aínda que por aquí en ferroltera os días non parecen cadrar co calendario. Un outono xeneroso, que nos quere mal afacer ao bo tempo...

 

Mentres o sol brilla no ceo nós seguimos ultimando detalles para a nosa campaña de Nadal, se parece que falta moito e con este bo tempo máis aínda, pero nisto da fotografía infantil un non se pode parar nin un segundo ou che colle o touro.

 

Hoxe deixámosvos con momentos da pasada campaña de Nadal. Coa sesión de Irma e Hugo que levan dous anos fieis a cita connosco, e este ano xa reservaron a súa cita.

 

Aínda non reservaches a túa cita?... pois date présa por que a este ritmo quedamos sen reservas antes de empezar a campaña.

 

_______________________________________________________________

 

24 de octubre... aunque por aquí en ferroltera los días no parecen cuadrar con el calendario. Un otoño generoso, que nos quiere mal acostumbrar al buen tiempo...

Mientras el sol brilla en el cielo nosotros seguimos ultimando detalles para nuestra campaña de Navidad, si parece que falta mucho y con este buen tiempo más aun, pero en esto de la fotografía infantil uno no se puede parar ni un segundo o te coge el toro.

Hoy os dejamos con momentos de la pasada campaña de Navidad. Con la sesión de Irma y Hugo que llevan dos años fieles la cita con nosotros, y este año ya han reservado su cita.

¿Tu aun no has reservado tu cita?... pues date prisa por que a este ritmo nos quedamos sin reservas antes de empezar la campaña.

Buscar novos encuandres en cada sesión levanos as veces a subirnos as alturas.

A elegancia na pose, a colocación das mans e as pernas é fundamentale en certas idades dentro da fotografía infaintl.

inmortalizar o amor entre irmáns, una de nosas maiores satisfaccións como fotógrafo infantil.

Gustanos que todas as nosas imaxenes transmitan algo, dende un sentimento ata un ambiente

En fotografía infantil os primeriros planos éuna das principais demandas das nais, e a nos encantanos pero si podemos darlle un novo encuadre mellor

Ver anterior Ver siguiente