Nadal: Irene e Hugo | Fotografo Infantil A Coruña

13 de octubre, 2018 - Nadal - Comentar -

Navidad: Irene e Hugo


E coa campaña de Nadal 2018 en marcha, e con cada vez menos prazas, imos lembrar momentos do 2017.

A fotografía infantil é un mundo no que dunha forma ou outra tentamos levar aos nosos pequenos modelos a mundos creados a partir da nada. Neste caso quixemos levar a nosos peques a unha escena urbana, unha escena dickesiana...

Aqui deixámosvos con algúns instantes da sesión de Irene e Hugo.

Era a primeira vez que acudían a unha sesión deste tipo, pero comportáronse cunha frescura e naturalidade que mais que novatos parecían profesionais.

Lembrade que aínda nos quedan prazas para a próxima campaña de Nadal. Se estades interesados non esperedes ao último momento.

 

_______________________________________________________________________________________________________

 

Y con la campaña de Navidad 2018 en marcha, y con cada vez menos plazas, vamos a recordar momentos del 2017.

La fotografía infantil es un mundo en el que de una forma u otra intentamos llevar a nuestros pequeños modelos a mundos creados a partir de la nada. En este caso quisimos llevar a nuestros peques a una escena urbana, una escena dickesiana...

Aqui os dejamos con algunos instantes de la sesión de Irene y Hugo. Era la primera vez que acudían a una sesión de este tipo, pero se comportaron con una frescura y naturalidad que mas que novatos parecían profesionales.

Recordad que todavía nos quedan plazas para la próxima campaña de Navidad. Si estáis interesados no esperéis al último momento.

 

Ver anterior Ver siguiente