Nadal 2018: Nico | Fotografo Infantil Ferrol A Coruña

28 de noviembre, 2018 - Nadal - Comentar -

Nadal 2018: Nico


Coa campaña de Nadal xa finalizado, hoxe queremos renderlle homenaxe a un dos nosos pequerrechos no día dos seus aniversarios.

Por que Nico, xa é un mais da familia. Coñecémolo desde que naceu, cando nos visitou para a súa sesión de new born.

Co paso do tempo vímolo crecer, á beira do seu primo Teo... con quen nos visitou para a súa sesión de Sentadiños, e regalarlle á avoa o mellor dos agasallos posibles: unha fermosa foto dos netos.

Logo como non podía ser de outra forma, o ano pasado celebrou connosco o seu "Primeiro aniño" cunha preciosa torta realizada pola súa Madriña...

Logo foi o Entroido, o Samaín.... E por fin, o seu primeiro Nadal connosco....


FELICES ANIVERSARIO NICO! GOZA DO TEU DIA!


Para os que non chegachedes a tempo, como diciamos arriba... a campaña promocional de Nadal terminou, pero se estas interesada nunha sesión de Nadal para o teu pequerrecho ou pequerrecha, contacta connosco; o noso decorado Do Nadal estará preparado durante todo o mes de Decembro para crear recordos máxicos para os vosos.

_________________________________________________________________

Navidad 2018: Nico


Con la campaña de Navidad ya finalizada, hoy queremos rendirle homenaje a uno de nuestros pequerrechos en el día de su cumpleaños.

Por que Nico, ya es uno mas de la familia. Lo conocemos desde que nació, cuando nos visito para su sesión de new born.

Con el paso del tiempo lo vimos crecer, al lado de su primo Teo... con quien nos visitó para su sesión de Sentadiños y regalarle a la abuela el mejor de los regalos posibles: una hermosa foto de los nietos.

Luego como no podía ser de otra manera, el año pasado celebró con nosotros su "Primer añito" con una preciosa tarta realizada por su Madrina...

Luego fue el Carnaval, el Samaín.... Y por fin, su primera Navidad con nosotros....


¡FELIZ CUMPLEAÑOS NICO! ¡DISFRUTA DE TU DIA!


Para los que no llegastéis a tiempo, como decíamos arriba... la campaña promocional de Navidad ha terminado, pero si estas interesada en una sesión de Navidad para tu pequerrecho o pequerrecha, contacta con nosotros; nuestro decorado Navideño estará preparado durante todo el mes de Diciembre para crear recuerdos mágicos para los vuestros.


Ver anterior Ver siguiente