Nadal 2018: Gabriel e Teresa | Fotografo Infantil Ferrol A Coruña

06 de noviembre, 2018 - Nadal - Comentar -

Nadal 2018: Gabriel e Teresa

 

Onte demos o pistolezado de saída á campaña de Nadal 2018.....

Asi que hoxe vos traemos as primeiras imaxes, recen saídas do forno, da nosa proposta para o nadal deste ano. Clasica, elegante, diferente....

Este ano quixemos crear un ambiente cálido e acolledor, e non hai nada mais cálido e acolledor, que un salón de casa na véspera da chegada de Papa Noel ou os Reis Meigos. A ilusión e os nervios dos nosos pequenos flotando no aire, e por que non, contaxiándonos un pouco a nós desa maxia e ese espiritu que van da man en Nadal.

Se aínda non reservaches a túa sesión do Nadal, non esperes mais, apenas nos quedan ocos. Ponche en contacto connosco para saber que días e que horarios están aínda á túa disposición.

Arrinca o Nadal mais elegante!


_____________________________________________________________


Ayer dimos el pistolezado de salida a la campaña de Navidad 2018.....

Asi que hoy os traemos las primeras imágenes, recien salidas del horno, de nuestra propuesta para la navidad de este año. Clasica, elegante, diferente....

Este año hemos querido crear un ambiente cálido y acogedor, y no hay nada mas cálido y acogedor, que un salón de casa en la víspera de la llegada de Papa Noel o los Reyes Magos. La ilusión y los nervios de nuestros pequeños flotando en el aire, y por que no, contagiándonos un poco a nosotros de esa magia y ese espiritu que van de la mano en Navidad.

Si todavía no has reservado tu sesión navideña, no esperes mas, apenas nos quedan huecos. Ponte en contacto con nosotros para saber que días y que horarios están todavía a tu disposición.

¡Arranca la Navidad mas elegante!



Ver anterior Ver siguiente