Lembranzas: Paula | Fotografo Infantil Ferrol-A Coruña

24 de enero, 2020 - Lembranzas - Comentar -

Lembranzas: Paula


 

Xa estamos pechando datas para a Campaña de Comunións 2020. Se estas interedad@ en que sexamos vosos fotografos poñervos en contacto connosco.

Este ano como novidade na campaña de Comuñóns, todas as reportaxes contratadas incluirán un tarxeta regalo a nome do protagonista, válida para unha mini sesión Lembranzas coa entrega de 4 imaxes en arquivo dixital.

Esta tarxeta regalo poderá trocarse durante todo 2020.

Hoxe imos deixarvos coa mini sesión Lembranzas de Paula.

Cando soubemos que Paula viría a Lembranzas, tivemos claro o que queriamos facer. Paula é unha apaixonada do futbol, e ata o de agora nunca tiveramos a oportunidade de retratar a unha das nosas modelos cun look de neno dos anos 40... Así que se lle propuxemos a Paula, que en canto viu o noso balón vintage... iluminóuselle a cara de tal forma que sabiamos que acertaramos ao imaxinarnos a Paula caracterizada como podedes ver nesta entrada do blogue...

Lembrade que xa estamos a facer reservas para a campaña de Comunións 2020, e que este ano con cada reportaxe contratada regalámosvos unha tarxeta regalo valida para unha mini sesión Lembranzas.

Lembranzas é transmitir a través da sinxeleza e a elegancia.

Lembranzas é transmitir a través da luz e as sombras.

Lembranzas onde eles son o mais importante.

________

Lembranzas: Paula


Ya estamos cerrado fechas para la Campaña de Comuniones 2020. Si estas interedad@ en que seamos vuestros fotografos poneros en contacto con nosotros.

Este año como novedad en la campaña de Comuniones, todos los reportajes contratados incluirán un tarjeta regalo a nombre del protagonista, válida para una mini sesión Lembranzas con la entrega de 4 imágenes en archivo digital.

Esta tarjeta regalo podrá canjearse durante todo 2020.

Hoy vamos a dejaros con la mini sesión Lembranzas de Paula.

Cuando supimos que Paula vendría a Lembranzas, tuvimos claro lo que queríamos hacer. Paula es una apasionada del futbol, y hasta ahora nunca habíamos tenido la oportunidad de retratar a una de nuestras modelos con un look de niño de los años 40... Así que se le propusimos a Paula, que en cuanto vio nuestro balón vintage... se le iluminó la cara de tal forma que sabíamos que habíamos acertado al imaginarnos a Paula caracterizada como podéis ver en esta entrada del blog...

Recordad que ya estamos haciendo reservas para la campaña de Comuniones 2020, y que este año con cada reportaje contratado os regalamos una tarjeta regalo valida para una mini sesión Lembranzas.

Lembranzas es transmitir a través de la sencillez y la elegancia.

Lembranzas es transmitir a través de la luz e las sombras.

Lembranzas donde ellos son lo mas importante.




Lembranzas_Paula 1
Lembranzas_Paula 2
Lembranzas_Paula 3
Lembranzas_Paula 4
Lembranzas_Paula 5
Lembranzas_Paula 6
Compartir 
Ver anterior Ver siguiente