Lembranzas: Mauro | Fotografo Infantil Ferrol-A Coruña

13 de febrero, 2019 - Lembranzas - Comentar -

Lembranzas: Mauro


Hoxe espertámonos cunha sesión Lembranzas moi especial. Para os que non as conocedes, en Lembrazas coidamos cada detalle. Coa máxima de menos é mais como bandeira. O importante destas sesións son eles e elas, o que nos transmiten en cada un dos seus xestos, miradas, sorrisos...


En cada sesión de Lembranzas poñemos á vosa disposición o vestiario perfecto para transportarnos a outro tempo e lugar. Cada mes imos engadindo novos elementos ao noso armario para que ter unha variedade que ofrecervos.


Lembranzas é unha aposta por sesiónes diferentes onde a calidade, sinxeleza e calidez marcarán a diferenza.


Hoxe deixámosvos cunha sesión moi especial, el é Mauro e o pasado nadal; durante a promoción de Lembranzas, deixouse fotografar por nós.


Case poderiamos dicir que todo o mérito destas espectaculares fotografías é, única e exclusivamente deste louro de mirada serena e fascinante.


Agardamos sexan do voso agrado. 


Se queredes máis información podedes ponervos en contacto con nos a traves da sección de contacto da nosa web ou por estes outros medios:


marcosvazquezfotografia@gmail.com
626 728 007
881 937 054


O mellor agasallo que podemos facer son bos recordos, e se son de calidade mellor que mellor. E en Lembranzas atoparedes moito de ambas as cousas.


___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Lembranzas: Mauro

 

 

Hoy nos despertamos con una sesión Lembranzas muy especial. Para los que no las conoceis, en Lembrazas cuidamos cada detalle. Con la máxima de menos es mas como bandera. Lo importante de estas sesiones son ellos y ellas, lo que nos transmiten en cada uno de sus gestos, miradas, sonrisas...


En cada sesión de Lembranzas ponemos a vuestra disposición el vestuario perfecto para transportarnos a otro tiempo y lugar. Cada mes vamos añadiendo nuevos elementos a nuestro armario para que tener una variedad que ofreceros.


Lembranzas es una apuesta por sesiónes diferentes donde la calidad, sencillez y calidez marcarán la diferencia.


Hoy os dejamos con una sesión muy especial, él es Mauro y las pasadas navidades; durante la promoción de Lembranzas, se dejó fotografiar por nosotros.


Casi podríamos decir que todo el medito de estas espectaculares fotografías es, única y exclusivamente de este rubio de mirada serena y fascinante.

 

Esperamos que sean de vuestro agrado. 


Si queréis mas información podéis poneros en contacto con nosotros a través de la sección de contacto de nuestra web o por estos otros medios:


marcosvazquezfotografia@gmail.com
626 728 007
881 937 054


El mejor regalo que podemos hacer son buenos recuerdos, y si son de calidad mejor que mejor. Y en Lembranzas encontraréis mucho de ambas cosas.

 


 

 


©2019 Marcos Vázquez Fotografía

Tódolos dereitos reservados .

 

©2019 Marcos Vázquez Fotografía

Tódolos dereitos reservados .

 

©2019 Marcos Vázquez Fotografía

Tódolos dereitos reservados .

 

©2019 Marcos Vázquez Fotografía

Tódolos dereitos reservados .

 

©2019 Marcos Vázquez Fotografía

Tódolos dereitos reservados .

 
Ver anterior Ver siguiente