Lembranzas: Laura | Fotografo Infantil Ferrol-A Coruña

29 de enero, 2020 - Lembranzas - Comentar -

Lembranzas: Laura


 

Continuamos a pechar  datas para a Campaña de Comunións 2020. Lembrade que as prazas son limitadas, e unha vez as teñamos cubertas no colleremos mais reservas. Se estas interedad@ en que sexamos vosos fotografos poñervos en contacto connosco.

Este ano como novidade na campaña de Comuñóns, todas as reportaxes contratadas incluirán un tarxeta regalo a nome do protagonista, válida para unha mini sesión Lembranzas coa entrega de 4 imaxes en arquivo dixital. 

Esta tarxeta regalo poderá trocarse durante todo 2020.

Hoxe imos deixarvos coa mini sesión Lembranzas de Laura. 

Laura e outra apaixonada do futbol, polo que no faltou a foto con noso balón vintage. A su nai contounos que toda a sua preocupación era si ela podería ter fotos de Lembranzas como as dos seus compañeiros de clase. E dito e feito... Laura tivo a su mini sesión Lembranzas despois do seu reportaxe de Comunión.


Lembrade que xa estamos a facer reservas para a campaña de Comunións 2020, e que este ano con cada reportaxe contratada regalámosvos unha tarxeta regalo valida para unha mini sesión Lembranzas.

Lembranzas é transmitir a través da sinxeleza e a elegancia.

Lembranzas é transmitir a través da luz e as sombras.

Lembranzas onde eles son o mais importante.

________

Lembranzas: Laura


Continuamos cerrando fechas para la Campaña de Comuniones 2020. Recordad que las plazas son limitadas, y una vez las tengamos cubiertas no cogeremos mas reservas.  Si estas interedad@ en que seamos vuestros fotografos poneros en contacto con nosotros.


Este año como novedad en la campaña de Comuniones, todos los reportajes contratados incluirán un tarjeta regalo a nombre del protagonista, válida para una mini sesión Lembranzas con la entrega de 4 imágenes en archivo digital. 

Esta tarjeta regalo podrá canjearse durante todo 2020.

Hoy vamos a dejaros con la mini sesión Lembranzas de Laura. 

Laura es otra apasionada del fútbol, por lo que no falto una foto con nuestro balón vintage. Su madre nos conto que toda su preocupación era si podría tener unas fotos de lembranzas como la de sus compañeros de clase. Y dicho y hecho.. Laura tuvo su mini sesión Lembranzas despues de su reportaje de Comunión.

Recordad que ya estamos haciendo reservas para la campaña de Comuniones 2020, y que este año con cada reportaje contratado os regalamos una tarjeta regalo valida para una mini sesión Lembranzas.

Lembranzas es transmitir a través de la sencillez y la elegancia.

Lembranzas es transmitir a través de la luz e las sombras.

Lembranzas donde ellos son lo mas importante.


Lembranzas_MarcosVazquezFotografia_Laura 1
Lembranzas_MarcosVazquezFotografia_Laura 2
Lembranzas_MarcosVazquezFotografia_Laura 3
Lembranzas_MarcosVazquezFotografia_Laura 4
Ver anterior Ver siguiente