Lembranzas: Gabriel e Teresa

05 de octubre, 2018 - Lembranzas - Comentar -



Non podiamos estrear o Blog con outra entrada que non fose deles. Se, os meus dous bichejos... por que ante todo son un pai orgulloso dos meus fillos.

Unha sesión Lembranzas moi especial.

Normalmente Lembranzas sempre a desenvolvemos en estudo, por que os cambios de vestiario son habituais e resulta mais cómodo para eles e para nós.

Con todo tendo a idea clara do que queremos facer podemos desprazarnos a exteriores e marcarnos unha sesión evocadora e romántica coa que hoxe quereremos estrear o noso blogue.


Esperamos contar coas vosas visitas á nosa páxina web e a este blogue que tentaremos ter actualizado co noso traballos.


_________________________________________________________________________________________________________________________


No podíamos estrenar el Blog con otra entrada que no fuese de ellos. Si, mis dos bichejos... por que ante todo soy un padre orgulloso de mis hijos.

Una sesión Lembranzas muy especial

Normalmente Lembranzas siempre la desarrollamos en estudio, por que los cambios de vestuario son habituales y resulta mas cómodo para ellos y para nosotros.

Sin embargo teniendo la idea clara de lo que queremos hacer podemos desplazarnos a exteriores y marcarnos una sesión evocadora y romántica con la que hoy querremos estrenar nuestro blog.

Esperamos contar con vuestras visitas a nuestra página web y a este blog que intentaremos tener actualizado con nuestro trabajos.

Ver siguiente