Lembranzas: Adrián | Fotografo Infantil Ferrol-A Coruña

29 de octubre, 2018 - Lembranzas - Comentar -

Lembranzas: Adrián 


Cando soa o teléfono e dinche que chaman desde o País Vasco, por que queren unha sesión Lembranzas, ao principio pensas que che están tomando o pelo.


Cando che din que estarán só catro días en Ferrolterra para unha comuñón na familia, e que queren investir unha mañá deses 4 días en que lle fagamos fotografías ao seu fillo, pensas o afortunado que es.


Cando ves entrar ao modelo pola porta, danche ganas de saltar e gritar aos catro ventos o afortunado que es por ter o mellor traballo do mundo e aos modelos mais guapos que poderías imaxinar... Así é ser fotógrafo infantil.


Iso é o que nos ocurrio o pasado mes de xuño cando a mama de Adrián chamounos para reservar a súa sesión de Lembranzas.


Ter clientes de Ferrol, A Coruña, Narón, Fene, Ares, Miño, Mugardos, Pontedeume é ben; pero que viaxen desde outra comunidade é un subidón absoluto.


E, se aínda encima os resultados son como os da sesión Lembranzas de Adrián , xa é o mais parecido a tocar o ceo.


Grazas Eleuza e Luís por confiar en nós.


Deixámosvos sen mais, con algunhas imagenes do que foi aquela sesión.


Non deixedes pasar a oportunidade de comentar o noso post coas vosas impresións.


____________

 

Cuando suena el teléfono y te dicen que llaman desde el País Vasco, por que quieren una sesión Lembranzas, al principio piensas que te están tomando el pelo.


Cuando te dicen que estarán solo cuatro días en Ferrolterra para una comunión en la familia, y que quieren invertir una mañana de esos 4 días en que le hagamos fotografías a su hijo, piensas lo afortunado que eres.


Cuando ves entrar al modelo por la puerta, te dan ganas de saltar y gritar a los cuatro vientos lo afortunado que eres por tener el mejor trabajo del mundo y a los modelos mas guapos que podrías imaginar... Así es ser fotógrafo infantil.


Eso es lo que nos ocurrio el pasado mes de junio cuando la mama de Adrián nos llamó para reservar su sesión de Lembranzas.


Tener clientes de Ferrol, A Coruña, Narón, Fene, Ares, Miño, Mugardos, Pontedeume es bien; pero que viajen desde otra comunidad es un subidón absoluto.


Y, si aún encima los resultados son como los de la sesión Lembranzas de Adrián , ya es lo mas parecido a tocar el cielo.


Gracias Eleuza y Luis por confiar en nosotros.


Os dejamos sin mas, con algunas imagenes de lo que fue aquella sesión.


No dejéís pasar la oportunidad de comentar nuestro post con vuestras impresiones.



Ver anterior Ver siguiente