Comuniones 2019: Noa | Fotografo Infantil Ferrol-A Coruña

31 de enero, 2020 - Comunions - Comentar -

Comunións 2019: Noa


E o que nos gustan as Comuñóns nas que hai irmáns pequenos?. Son xeniais por que as mamas e papas sempre nos din que será imposible conseguir unha boa foto dos dous... pero non se trata de obter unha foto dos dous mirando a cámara e cun sorriso de orella a orella... sobre todo cando os irmáns ou irmás son mais pequenos.... O que debemos buscar neses momentos é a espontaneidade, a complicidade ou a pillería do momento... E é que eses pequerrechos non enganan a ninguén, como foi o caso do irmán de Noa, Antonio... un vándalo que nos fixo suar pero que ao final nos deixo momentos tan divertidos como estes...

Este ano estamos contentos por que entre as comuñóns que contratamos temos catro hermanitos e hermanitas pequenas que seguro que nos deixarán instantáneas memorables.

Imaxinádesnosvos as ganas que temos de empezar a campaña de comuñóns deste ano...

Se queres compartir connosco un dos días mais bonitos dos teus fillos non cho penses mais por que as datas continúan cubriendose e temos número de prazas limitadas.

_______________


Comuniones 2019: Noa

 

¿Y lo que nos gustan las Comuniones en las que hay hermanos pequeños?. Son geniales por que las mamas y papas siempre nos dicen que será imposible conseguir una buena foto de los dos... pero no se trata de obtener una foto de los dos mirando a cámara y con una sonrisa de oreja a oreja... sobre todo cuando los hermanos o hermanas son mas pequeños.... Lo que debemos buscar en esos momentos es la espontaneidad, la complicidad o la pillería del momento... Y es que esos pequerrechos no engañan a nadie, como fue el caso del hermano de Noa, Antonio... un gamberro que nos hizo sudar pero que al final nos dejo momentos tan divertidos como estos...

Este año estamos contentos por que entre las comuniones que hemos contratado tenemos cuatro hermanitos y hermanitas pequeñas que seguro que nos dejarán instantáneas memorables.

Nos os imagináis las ganas que tenemos de empezar la campaña de comuniones de este año...

Si quieres compartir con nosotros uno de los días mas bonitos de tus hijos no te lo pienses mas por que las fechas continúan cubriéndose y tenemos número de plazas limitadas.



Comuniones_MarcosVazquezForogrfafia_Noa 1
Comuniones_MarcosVazquezForogrfafia_Noa 2
Comuniones_MarcosVazquezForogrfafia_Noa 3
Comuniones_MarcosVazquezForogrfafia_Noa 4
Comuniones_MarcosVazquezForogrfafia_Noa 5
Comuniones_MarcosVazquezForogrfafia_Noa 6
Comuniones_MarcosVazquezForogrfafia_Noa 7
Compartir 
Ver anterior Ver siguiente