Comuniones 2018: Ines e Ana | Fotografo Infantil Ferrol-A Coruña

14 de enero, 2019 - Comuñons - Comentar -

Comuniones 2018: Ines e Ana


Lembrade que xa temos aberta a axenda de comuñóns 2019. Lembrade que podedes pedirnos información, pero aconsellámosvos que concertedes unha cita e visitédesnos no noso estudo, onde teremos a oportunidade de coñecernos, e de mostrarvos os nosos produtos e explicarvos a nosa forma de entender a fotografía infantil.


A túa nena ou neno fai a Comuñón este ano?. Aínda non decidiches quen se encargará da reportaxe de comuñón?...


É pronto para decidilo?. Nós cremos que non, que canto antes teñas decidido quen se encargará de inmortalizar o momento mais importante dos teus fillos, será un acerto.


Nas próximas semanas iremos mostrándovos diferentes reportaxes do ano pasado, para que, os que non nos coñecedes poidades familiarizarvos co noso estilo e forma de afrontar as sesións de Comuñón.


O primeiro de todo dicirvos que nós creamos todos os anos un decorado diferente, sen excesos pero atractivo para darlle un valor engadido ás reportaxes de Comuñón; e ao mesmo tempo crear unha contorna no que as nosas princesas e príncipes non sentan fóra de lugar, senón que sentan vivindo un conto ou unha aventura....


Todos os nosos packs inclúen unha sesión de estudo, no noso local de Mugardos. Dita sesión realizámola un mes antes da cerimonia para que poidades dispoñer dos recordatorios, marcapáginas ou portaretratos que vos ofrecemos dentro do noso catálogo.


Se decidides realizar tamén sesión de exteriores, estas realizámolas despois do día da cerimonia para que o traxe ou vestido non corra perigo de estragarse; pero principalmente por que concentramos todas a nosa sesión de exterior da campaña de Comuñóns no mes de Xullo. Por que? estarédesvos a preguntar... por que nada é comparable a unha sesión á tardiña no mes de xullo.


E non o dicimos por dicir, só tedes que ver as fotos que vos mostramos a reportaxe de comuñón de Ines e Ana. Fotos calidas e agradables á vista, para un recordo atemporal.

____________________________________________________________________

Comuniones 2018: Ines e Ana


Recordad que ya tenemos abierta la agenda de comuniones 2019. Recordad que podéis pedirnos información, pero os aconsejamos que concertéis una cita y nos visitéis en nuestro estudio, donde tendremos la oportunidad de conocernos, y de mostraros nuestros productos y explicaros nuestra forma de entender la fotografía infantil.


Tu niña o niño hace la Comunión este año?. Aun no has decidido quien se encargará del reportaje de comunión?...


Es pronto para decidirlo?. Nosotros creemos que no, que cuanto antes tengas decidido quien se encargará de inmortalizar el momento mas importante de tus hijos, será un acierto.


En los próximas semanas iremos mostrándoos diferentes reportajes del año pasado, para que, los que no nos conocéis podáis familiarizaros con nuestro estilo y forma de afrontar las sesiones de Comunión.


Lo primero de todo deciros que nosotros creamos todos los años un decorado diferente, sin excesos pero atractivo para darle un valor añadido a los reportajes de Comunión; y al mismo tiempo crear un entorno en el que nuestras princesas y príncipes no se sientan fuera de lugar, sino que se sientan viviendo un cuento o una aventura....


Todos nuestros packs incluyen una sesión de estudio, en nuestro local de Mugardos. Dicha sesión la realizamos un mes antes de la ceremonia para que podáis disponer de los recordatorios, marcapáginas o portaretratos que os ofrecemos dentro de nuestro catálogo.


Si decidís realizar también sesión de exteriores, estas las realizamos después del día de la ceremonia para que el traje o vestido no corra peligro de estropearse; pero principalmente por que concentramos todas nuestras sesión de exterior de la campaña de Comuniones en el mes de Julio. ¿Por qué? os estaréis preguntando... por que nada es comparable a una sesión al atardecer en el mes de julio.


Y no lo decimos por decir, solo tenéis que ver las fotos que os mostramos el reportaje de comunión de Ines y Ana. Fotos cálidas y agradables a la vista, para un recuerdo atemporal.


Comuñons 2019 | Comuniones 2019

©2019 Marcos Vázquez Fotografía
Tódolos dereitos reservados .

Comuñons 2019 | Comuniones 2019

©2019 Marcos Vázquez Fotografía
Tódolos dereitos reservados .

Comuñons 2019 | Comuniones 2019

©2019 Marcos Vázquez Fotografía
Tódolos dereitos reservados .

Ver anterior Ver siguiente